Goed aangekomen in Suri! - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Lisanne Veen - WaarBenJij.nu Goed aangekomen in Suri! - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Lisanne Veen - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen in Suri!

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

27 Februari 2014 | Nederland, Zuidwolde

Hee lezers..

Gisteravond zijn we geland in Suri. Met een busje vol zijn we naar ons huis gebracht. Daar aangekomen, werden we goed ontvangen door onze huisgenoten! =).. Kamers verdeeld en toen alles direct maar schoongemaakt en ingedeeld. Want schoon was het zeker niet haha.. Maar nu we met z'n allen even hebben gepoetst, kunnen we hier prima zitten.

Vandaag hebben wij fietsen geregeld en door de buurt gefietst. Dat was wel even wennen, want fietsen aan de linkerkant en auto's die aan één stuk door toeteren, dat ben ik in het mooie Zuidwolde niet gewend. Verder zijn we ook langs alle stagescholen gefietst, zodat we een beetje weten hoe we daar moeten komen op ons fietsje. Morgen melden wij ons bij het RKBO en dan hoop ik vrijdag naar mijn stageschool te kunnen, om even kennis te maken.
Ik ben echt heel erg benieuwd en heb er super veel zin in!!

En niet te vergeten... vandaag heb ik het gerecht van Suriname gegeten: ROTI. (Het was te eten, maar de bloemkool die ik in de supermarkt zag liggen leek mij lekkerder).

Nu gaan we nog even lekker buiten zitten, want het is hier nu nog 22 graden ofzo (22.00 uur).

Groetjes..



  • 27 Februari 2014 - 07:28

    Angela Benjamins:

    Hahaha Lisanne.. je hebt eten geproefd wat je niet kent.. viel bijna van mn stoel af haha..
    Maar fijn dat jullie goed aangekomen zijn.. en het weertje wat fijn weg.
    Om 22.00u gewoon 20graden. Dat is natuurlijk wel genieten daar!
    Heel veel suc6 vrijdag met de kennismaking!

    ;&ben erg benieuwd wat ze van de materialen vinden wat je hebt mee genomen!

  • 27 Februari 2014 - 07:28

    Angela Benjamins:

    Hahaha Lisanne.. je hebt eten geproefd wat je niet kent.. viel bijna van mn stoel af haha..
    Maar fijn dat jullie goed aangekomen zijn.. en het weertje wat fijn weg.
    Om 22.00u gewoon 20graden. Dat is natuurlijk wel genieten daar!
    Heel veel suc6 vrijdag met de kennismaking!

    ;&ben erg benieuwd wat ze van de materialen vinden wat je hebt mee genomen!

  • 27 Februari 2014 - 09:23

    Jan & Eline:

    He..
    Fijn dat je goed aangekomen bent! Veel plezier en succes! Liefs

  • 27 Februari 2014 - 09:38

    Alina:

    Heey lisanne,
    ik in trots op oe dat ai dat wel probeert hebt. En gewoon bliem proberen dat word et wel lekker!
    Had je natuurlijk al gesproken maar deze verhalen zijn ook mooi om te lezen.
    Was de eerste indruk goed van je stage school??? Ben benieuwd naar vrijdag.
    En we kunnen wel jaloers worden op die heerlijke temperaturen, hier zitten we in de voorjaar sferen.
    Dus ook lekker weer voor ons begrip.
    En ook voor jou he, foto's zijn we dol op.
    Dikke kus en knuffel van mij.

  • 27 Februari 2014 - 10:21

    Oma Nijmeijer.:

    Ha Lisanne , nog maar kort na zondag en nu al een berichtje dat je goed bent aangekomen en alles wat je had verwacht nu ook echt is. geniet van alles en dan horen we wel weer .
    o ja jou kamer met allerlei bekende spullen , echt super.
    liefs oma.

  • 27 Februari 2014 - 11:52

    Rosanne:

    Hee meid!
    Ik hoorde ook al van Anouk dat je goed bent aangekomen, maar dit is toch ook leuk om te lezen.
    Ik vind het ook erg knap van je dat je iets gegeten hebt wat je niet kent, wat 'n boer niet kent, vret hij niet.
    Heel veel plezier en succes vrijdag!
    Liefs Roos

  • 27 Februari 2014 - 13:22

    Jacqueline:

    He lisanne
    mooi dat je goed bent aan gekomen , en ja ook wij zijn jaloers op die lekkere temparaturen
    nou een mooie tijd daar
    groetjes van de wanne 7

  • 27 Februari 2014 - 14:01

    Bea:

    Tja altijd even reageren op deze verslagen he? Dat is onze ervaring, zoooo leuk als je het later weer terugleest.Had van je ma al gehoord dat je goed over was en de rest kwam nog zei ze. Maar nu heb ik jou foto's al gezien. Leuk hoor daar kun je wel 12 weken slapen. Neem aan dat jullie een huiskamer hebben voor gezamenlijk eten e.d. Veel plezier in Suri en geniet van het lekkere weer.
    groetjes Bea

  • 27 Februari 2014 - 14:43

    Jannie:

    He lisanne, wat leuk om te lezen wat je in Suriname doet.
    inderdaad wat goed van je dat je al roti hebt gegeten.
    Met die temperaturen kun je je daar vast wel vermaken, en de foto's zien er goed uit.
    Veel succes morgen en we blijven je volgen.

    groetjes en knuffels van ons allemaal

  • 27 Februari 2014 - 15:19

    Martha:

    Hoi Lisanne,
    Leuk, nu kan ik ook jou reisverslagen lezen.
    Ik wens je een hele fijne tijd in Suriname, en heel veel succes op je stageschool.
    Groetjes Martha Wermink

  • 27 Februari 2014 - 15:27

    Lisanne Van Der Veen:

    Jaja.. Ik leer het nog wel! Maar ik zou die Roti vast niet elke week eten haha..
    Vandaag ben ik al langs stage geweest. Directrice stond zelf voor de groep, dus ze had niet zo veel tijd om te praten. Ze kwam enthousiast over en ik hoef geen officieel uniform aan te schaffen. Als ik maar iets grijs aan heb en m'n schouders + knieën bedek. Dus straks nog even op pad voor een grijs shirtje.

  • 01 Maart 2014 - 15:11

    Alma:

    Hey Lisanne, mooi om op deze manier op de hoogte te blijven. Erg vervelend dat je nu direct al moet shoppen voor grijze kleding, haha. Ik heb een foto gezien waarop te zien is dat je waarschijnlijk al kennis gemaakt hebt met het ongedierte in Suriname. Erg vervelend. Heb je er geen pijn aan?
    Succes maandag op je eerste stagedag en we lezen je verhalen wel.
    groetjes en veel liefs van ons allemaal. Alma.

  • 03 Maart 2014 - 14:08

    Henrike:

    Hoi hoi,
    Leuk om te lezen dat jij het naar je zin hebt!
    Fijne tijd verder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Actief sinds 27 Nov. 2013
Verslag gelezen: 489
Totaal aantal bezoekers 11542

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 23 Mei 2014

Stagelopen in Suriname

Landen bezocht: