Nog 2 weken... - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Lisanne Veen - WaarBenJij.nu Nog 2 weken... - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Lisanne Veen - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken...

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

10 Februari 2014 | Nederland, Zuidwolde

Nog twee weken... en dan is het zover!

Dan vertrekken wij met z'n 7en naar Paramaribo.
Afgelopen zaterdag heb ik een geslaagd feest gegeven voor de vrienden.
Ze kwamen met een erg leuke verrassing aan, wel geteld 740 flessen lagen door de hele woonkamer heen (geteld door Ron en Arjan, bedankt!).
Zaterdag 22 februari heb ik nog een leuke avond met de meiden, maar wat dat is nog de verrassing voor mij.

Ik ben nu nog druk bezig met de laatste voorbereidingen en dan kan het avontuur echt beginnen.
Ik heb mail contact met mijn stageschool daar en ik weet dat ik de komende drie maanden in een mooi grijs uniform mag lopen en voor groep 4 of 5 kom te staan. Zij weten dat ik met alle leerlingen van de Wegwijzer een flessenactie heb gehouden. Aan hen heb ik gevraagd of ze wensen hebben waar ik aan kan denken, zij gaven als antwoord hierop dat ze belang hebben bij rekenspullen. Hier ben ik thuis al druk mee bezig en ik heb al van alles gekocht (rekenboekjes, gummetjes, elastieken, springtouwen, vouwblaadjes, stickers etc).

Nog even drie dagen bikkelen op school en twee toetsen maken en dan ben ik er helemaal klaar voor!

Ik heb er super veel zin in!!

Groetjes..

  • 11 Februari 2014 - 15:40

    Bea:

    Fijn Lisanne dat je al zo ver bent met je voorbereidingen.
    Nu nog even de laatste loodjes op school en dan helemaal concentreren
    op de zon. Wij wensen je alvast een hele leuke en leerzame en gezellige tijd in Suriname.
    Wat een ervaring en uitdaging om dit mee te maken en wat zullen die 12 weken
    voorbij vliegen.

    groetjes van ons

  • 12 Februari 2014 - 20:28

    Jannie:

    He lisanne, wat een super aktie van de vrienden, nu nog even bikkelen en dan op naar de zon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Actief sinds 27 Nov. 2013
Verslag gelezen: 403
Totaal aantal bezoekers 11572

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 23 Mei 2014

Stagelopen in Suriname

Landen bezocht: