Flessenactie - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Lisanne Veen - WaarBenJij.nu Flessenactie - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Lisanne Veen - WaarBenJij.nu

Flessenactie

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

25 Januari 2014 | Nederland, Zuidwolde

Geslaagde flessenactie!

Nog even knallen.. en dan genieten!
Afgelopen vrijdag heb ik de laatste flessen op mijn stageschool opgehaald.
Wauw, wat ben ik trots! Met elkaar hebben wij een mooi bedrag opgehaald.
'Ik heb mijn wagen volgeladen..' Zo ging ik gisteren naar de Jumbo toe.
Thuis heb ik al het geld geteld en met elkaar hebben wij €200,75 opgehaald. Ik wil alle leerlingen + leerkrachten van CBS de Wegwijzer bedanken!
Verder wil ik ook mijn familie bedanken voor hun gift.

Samen met mijn stageschool wil ik overleggen wat ik het best voor ze kan kopen, zodat ik weet dat het geld echt op een goede manier wordt besteed en de kinderen er ook echt iets aan hebben.
Dit zal ik hier later nog vermelden, met foto's!

Door deze geweldige actie en de laatste voorbereidingen.. komt het steeds dichterbij. Ik heb er super veel zin en ben heel erg benieuwd naar mijn stageschool daar!

Jullie horen weer van mij!!

Groetjes,
Lisanne

  • 26 Januari 2014 - 14:12

    Jannie:

    Super Lisanne, hoorde het al van de dames.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Actief sinds 27 Nov. 2013
Verslag gelezen: 442
Totaal aantal bezoekers 11559

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 23 Mei 2014

Stagelopen in Suriname

Landen bezocht: